27 September 2011

God dag!

Jajamen idag är det tisdag. Andra dagen på veckan och det innebär för mig träning. Thaiboxningen startade ungefär i samband med skolan denna termin. Denna termin har vi ingen praktik och med det kan jag satsa mer på thaien. Jag har ju mitt mål, vet inte om jag kommer så långt men det finns iallafall ett mål. En av mina nyfunna vänner, Sofie, ska med och träna ikväll för första gången. Det ska verkligen bli riktigt roligt!

Igår blev det lunch och fika hos Bella. Det var riktigt roligt att få träffa henne igen, länge sen nu. I somras träffades vi säkert en gång i veckan och lät hundarna busa av sig. Mycket bad och sol blev det tillsammans.
"Håller tummarna att det gick bra i Umeå Bella". Senare på kvällen kom Rebecka och Sofie och hälsade på, vi hade grymt mysigt med te, idol och massa små prat. Det kommer bli många fler såna kvällar!

I helgen åker jag och älsklingen hem till Uppsala. Det ska bli sjukt roligt att få träffa allihopa igen och få pussa på alla! Vi ska fira min morbror som fyller 50 år. Det blir FEST!! Då ska jag också sno mammas mobil och sätta in massa bilder från Sicilien.

Nu ska jag ta en riktigt "rå-om" timme och tvätta håret, ansiktsmask, raka benen mm.

Ha en kanon dag allihopa!

Kram


Lite bilder som inte har lagts upp från Sicilien



En liten del av maten vi fick på colaste fiskrestaurangen



Jag och älsklingen på musselfesten <3

Världens godaste fisk!!


Min prins och jag på krogen i Sicilien


Lillbrorsan på snoppbaren


Vi på fiskrestaurangen


Musselfest


Lillbrorsan och älsklingen <3



Fina mamma och Stepp på en pizzeria med världens godaste pizza!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0