Välkommen tillbaka!

Välkommen tillbaka!

Ja det är väl det jag kan säga egentligen, välkommen tillbaka, till mig själv, till läsarna och till livet. Ja det känns fan som det. Senaste tio veckorna har vi haft praktik. 5 veckor sjukhus och 5 veckor äldrevården. Sjukhus placeringen var grymt rolig. Hamnade på min fasters avdelning, MAVA/EVA. Äldreplaceringen gick som den gick, jag vet bara att jag aldrig mer kommer sätta min fot på det stället och det känns fruktansvärt skönt att det är över. Nu är det skola som gäller för hela slanten.
Jag har börjat ett nytt jobb också, jobbar på akutmottagningen på sjukhuset, så jag kan bara säga, håll er ifrån min arbetsplats ;)

Det är helt underbart att vara förlovad, jag är kärare än någonsin och jag trivs så sjukt bra tillsammans med Daniel. För mig är han världens bästa pojkvän! Jag älskar dig av hela mitt hjärta älskling <3

Om en och en halv vecka åker vi neråt igen, hem till Uppsala. Då fyller brorsan 18, kusinen 25 och pappa 55. Blir mycket kalas den helgen. Vi blir hemma 1-6 juni, nästan en hel vecka :D

Hur jag än vrider och vänder så får jag inte tiden att gå ihop, det är hur många arbeten och seminarium som helst under dem sista 2 ½ veckorna och en tenta.. Jag ska klara det här, jag vill inte ha något hängande över mig.

Nu är det strax dags att gå en promenad med S och hennes hund och prata om sommaren och dem veckor vi ska tillbringa på akuten.

Ha en bra måndag kväll allihopa, jag tror nog vi syns oftare nu här i bloggen

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0