Lycklig

Hej käre blogg!

Många långa månader sen jag senast skrev. Nu är det dags, allt för att slippa plugga. Ja jag ska väl plugga strax, men tar fem min och bara skriver av mig.


Igår klarade jag ännu en tenta. Tack för det! Skönt att inte ha den hängandes över en. Nu är det bara 2/3 grejer kvar denna jobbiga vecka. Opponentskap imorgon och tenta på fredag. Fredagens tenta känns sådär. Det är så mycket press över den att jag lixom inte riktigt kan koncentrera mig!
Men nu har godispåsen åkt fram och jag hoppas på att få lite energi av det godis som egentligen absolut inte är god, nyttig eller bra för mig!

Timon, han sover, med nollkoll över vad som komma skall om några veckor. Om det går som planerat. Fast, har ju inte riktigt bestämt oss hur det ska bli, chip eller klipp. Ja kastrering är det jag pratar om.

Jag har skaffat långt hår, men det vet nog de flesta redan. Svårt att undvika lixom! Jag ska visa en liten bild senare i inlägget. Riktigt nöjd är jag över Moas arbete med mitt korta hår.

Igår var vi ute och red jag och Emelie, Det var så sjukt underbart! Vi tog varsin häst och red ut i skogen. Skulle tagit fler kort men det var ganska kallt och bökigt.
Tack Emelie, följer gärna med någon annan gång också!

Nej nu Malin, är det fasiken dags. Ska du klara det så måste du också kämpa!!

Ha det så länge!


Pussilipusspuss/ Marängen




Korthår som snart blir långt :D





Långt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0