Tisdag

God morgon!

Här sitter jag med en blåbärssmoothie och en kopp te, lyssnar på Anna Janssons "Stum sitter guden". Jag har läst boken för många år sen. Så nu ska jag börja om med hela serien.
Tänkte dra ut på en promenad snart och sen blir det lite träning. Sjunde himlen och sen handla. Jag ska hinna plugga en stund idag också.

Har inte varit vaken så här tidigt på länge. Vaknade halv tio, brukar vakna halv 12.

I helgen är det alla hjärtans dag <3, jag och älsklingen ska ha en myshelg, vi firar 5 månader också :) Vet inte riktigt än vad vi ska göra. Bara att vi ska laga god mat och hitta på något.

Nu ska jag lyssna lite till och sen gå ut :)

Ha en bra dag sötnosar

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0