Längtar hem

Hej!

Tänkte jag skulle slänga in ett lite inlägg. Just nu är jag helt ledig från skolan, så jag borde ha hur mkt tid som helst till att blogga. Men har inte så mkt att blogga om hehe.

Just nu sitter jag med en kopp kaffe efter att ha diskat efter helgens festande. Det har varit en riktigt rolig helg. Ute både fredag och lördag. Fredags hade vi fest hemma, men vi blev inte så många. Gjorde inget för vi hade trevligt ändå :) Lördags blev det fest hos Nichlas. Trevligt.

Som sagt är jag ledig från skolan den här månaden då mina klasskamrater läser en kurs jag redan har klarat. Längtar till skolan faktiskt, ganska tråkigt att gå hemma bara. Men jag fixar och trixar här hemma och pluggar till anatomitentan den 20 feb. Var 13 poäng från förra gången, så nu tar jag den ;)

Jag trivs fortfarande som tusan ihop med Daniel. Jag har verkligen hittat min andra halva nu. Mår så jävla bra! Han är världens bästa sambo :) <3

Åker hem till Uppsala om ett par helger, längtar som tusan efter min familj. Den helgen blir det nog bara att träffa min familj. Hinner inte så mkt mer.

Nu ska jag träffa Madde och prata lite :)

Ha det bra

Pussis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0