Svininfluensan och Lunginflammation

Hej!

Nu har jag installerat mig hemma i Övik igen och det mesta lagt sig. Jag har haft ganska fullt upp dom senaste dagarna.

Jag hade fest i onsdags. Riktigt trevligt blev det. Det får inte plats så många i min lilla studentlägenhet. Men det räckte :) Bjöd på bål och jag var nog den som drack mest av den hehe. Det var synd att det var så lite folk på Olles. Dagen efter blev inte så rolig. Mådde som jag borde.. Hehe. Så torsdagen blev det pizza och film. Såg verkligen bra filmer. Slumdog millionaire och Seven pounds. Seven pounds var bättre tycker jag.
Så nu är det nog dags att städa efter onsdagen och sen fixa med jobb.

Jag får inte fortsätta tvåan då jag blev sjuk i svininfluensan och lunginflammation. Så jag missade en tenta som skolan inte ger mig en chans att skriva om. Först var jag grymt ledsen för det här. Det har lagt sig nu och jag ser framåt. Jag har träffat min nya klass och tycker dom verkar helt underbara. Så blir nog ett bra år iallafall. Fast jobbigt att se sin klass gå ut året före en.

Jag fick alltså svininfluensan i Ayia Napa som sedan gick över till lunginflammation. Låg väldigt sjuk i två veckor. Hög feber och en ordentlig hosta. Nu kan jag iallafall inte få den igen :P


Jag fick inga bilder från onsdagen. Men tänkte sätta in bilder från Ayia Napa snart :)

Nu ska jag städa lite och fixa med tvätten

Ha det bra!

Kramar Malin

Kommentarer
Postat av: Anonym

märkligt. får man svin influensa måste man sitta i karaktän för tester. du var nog inte så allvarligt sjuk gumman ;)

2009-09-09 @ 08:46:44
Postat av: Malin

Anonym: Svininfluensan är inte så farlig så man måste sitta i karantän. Jag satt hemma i två veckor och var inne på sjukhuset två gånger. Och dom tog massa tester, blodprover och prover på slemhinnan i näsan :) Positivt på svininfluensan. Satt på infektion två dagar. Men Sverige har inte råd att hålla alla i karantän. Dom sätts hemma i karantän istället. Så jag satt hemma i två veckor.

2009-09-12 @ 21:20:11
URL: http://malinbarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0