Lycka

Hej på er!

Jag är kvar i Luleå och lyckligare än på mkt länge. Jag och snyggingen är på väg till stan om ett tag. Möta Linda som ska upp till Kiruna men gör ett stopp i Luleå. Mys! Träffa Kila igen oxå :) Sen blir det äta nått gott och bara mysa.

Tisdagen den 15 September 2009 tror jag kommer vara ett datum jag länge kommer leva på. Jag är så sjukt glad, så sjukt lycklig. Det var värt att kämpa, värt att vänta. Nu är det Vi. Dina ord värmer mig, aldrig har jag känt mig så uppskattad, så omtyckt. Jag är för en gång skull respekterad. Det här kommer bli bra, något speciellt. Jag kommer vara rädd om dig <3

Jag åker hem om ett par dagar. Vill inte hem, men måste. Har saker som måste göras. Men jag är nog snart tillbaka i Luleå igen.

Nu ska jag hoppa in i duschen.

Ha en bra Onsdag

Kram Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0