Om...

Du gör mig så sjukt arg! Vem fan är du? Vem fan tror du att du är? Du vet att du gjort fel, du vet att dina problem kommer ifatt dig också. Det är inte bara du som får vara lycklig eller känna att du mår bra. Du vet att jag inte satt mig i skiten med flit. OM du bara hade funnits där hade jag mått en aning bättre. OM du bara hade brytt dig lite och inte bara tänkt på dig själv. För det är exakt vad du gör, och gjort dom senaste gångerna. OM något står i vägen för dig spottar du på dom och går vidare. Folk behöver dig också! Du kan om du bara vill. Men det är ditt liv som gäller nu, och det är ditt liv som kommer ta ner dig i skiten.. OM du bara hade brytt dig..!


Men..


Lycka till :)

och nej det här är inte till C :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0