Jag älskade dig

Hej på er!

Hur mår du?

Jag vaknade tidigt idag och det är skönt att vara uppe i bra tid. Har varit och ätit lunch med min farbror. Jätte mysigt, var på arenan och åt buffé.

Jag ska vara ärlig..

Jag måste ju säga att jag saknar dig. Det är ganska jobbigt. Jag hade velat vara med dig men jag har fattat att det är så här det ska vara nu.
Det är skönt att sanningen finns där. Men jag vet att sanningen gör ont för dig. Jag önskar jag kunde spola tillbaka tiden och säga åt dig att göra annorlunda. För det hade du kunnat gjort. Men alla lögner gör så ont. Jag vet lixom inte vad som hände. Det som gör mest ont är att det pågått så länge. Lögnerna fanns där hela tiden. Och jag trodde att jag var något att ha. Det som skrämmer mig mest är att du var så bra skådespelare. Kanske skulle du läst till skådespelare istället.
Jag trodde jag skulle bli ensam efter det här. Men det finns så underbara människor i min omgivning som inte fått mig ge upp. En del av mig saknar dig så det gör ont. Men en del av mig vill bara spy och aldrig mer se dig. Jag försöker hålla mig till den delen som bara vill spy, lättare så. Lättare att inte sakna någon.  
Bara så du vet så önskade jag dig aldrig det här. Jag tror det inte gör så ont för dig. Men jag ville bara ha en ursäkt och sanningen.  
Jag vill att du ska veta
Du var min ängel, min själsfrände, du var det jag alltid drömt om. Jag älskade dig. La min vänskap i dina händer.
Hur ska allt sluta?

Jag åker imorn. Ska bli skönt att få komma hem till mina vänner och bli omhändertagen av folk som jag älskar och som älskar mig.

Jag hoppas alla har en bra måndag kväll. För det ska jag ha.

Kram på er

Remember

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0