Haha

Hejsan!

Ja då är man vid liv igen. Skrivit två tentor på 45min idag. Hmm bra eller dåligt? Ärligt, dåligt.. Jag kan ha klarat farmakologin. Men kliniska kemin, nja.
Så nu är jag tillbaka. Har pluggat i 3 dagar, hela dagarna så jag har inte haft så mkt att skriva om.

Idag skiner solen och jag är på toppen humör. Jag ska få i mig lite mellanmål nu och sen se nått avsnitt av Supernatural. Längtat efter att få se ett avsnitt. Jag somnade halv 3 i natt och är ganska trött oxå. Det blir städning av lägenheten idag och en promenad.

Ikväll ska jag på bio med Corre, ska se Män som hatar kvinnor. Har hört väldigt bra om den. Hoppas den är lika bra som folk säger. Pengarna kom idag oxå så ska betala mina räkningar.

Jag hoppas alla får en toppen dag

Kramar!

Så lätt blir ni inte av med mig ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0