Hamnfesten 09

Hej!

Precis kommit hem från akuten. När vi var och badade ikväll så hoppade Linda från bryggan och gjorde illa foten rejält.

Förra veckan var det full fart varje dag. Hamnfesten har varit här i Övik och vi har festat så gott som varje dag. Jag och Linda har haft underbara dagar med varandra. Har tagit lite bilder. Men har inte fått in alla på datorn än. Fixar det sen :)

Onsdagen: Vi grillade och hade mysigt och drack cider. Tyvärr kunde jag inte tillräckligt om engångsgrillar så det gick sådär:P Glömde ta bort kartongen haha. Sen senare blev det utgång på Olles. Hade riktigt roligt. Träffade nya människor som vi följde med på efterfest hos. Daniel, Catto, Gustaf och Peter. Ett roligt gäng det där.
Åkte hem vid 5:30. Hade en riktigt bra kväll
.
Grillningen gick sådär:P

Timonen myser :)

Cider till grillningen ;)


Torsdagen: Vi gick till Hamnfesten och satte oss i öltältet med killarna. Hade mysigt. Skulle upp och jobba fredagen, så blev en cider för mig bara. Åkte karusell och hade skit roligt.

Peter och Linda

Fredagen: Jobbade först. Sen var vi på fest hos Croon och spelade kubb. Drack shot och cider. Hade roligt, mysigt och väldigt trevligt. Sen gick vi till Olles på kvällen. Jag gick i låg skor.. pinsamt! Men oxå en väldigt bra kväll.

Jag på väg till jobbet

Lördagen: Var vi på Rix FM festival. Var artister som Ola, Hassle, Janet mfl. Väldigt bra drag och bra låtar. Stod illa från början men sen stod vi längst fram så vi hade bra platser. Sen blev det Harrys på kvällen med Daniel och Gustaf. Men vi var inte där så länge. Var mkt folk och vi gick hem till mig istället.

Star pilots

Anders Fernette

Underbarast och jag<3

Janet

Hassle

Ola

Söta Linda

Var ju tvungen att ta en autograf till min samling ;P

Så såg jag ut den kvällen, gör en ful min :P

Söndagen: Tog det lugnt :)

Jag tänkte nog sova nu, klockan börjar bli mkt. Ska jobba imorn. Sov gott allihopa!

Kram


Helvete vad fin du är


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0