Bakis på praktik :S

Hej!

Hoppas ni mår bra. Själv sitter jag på praktiken och är fruktansvärt bakis. Huvudet känns tungt. Men jag är glad för det. Sista långa dagen på praktiken idag, imorn är det "redovisning" av mitt arbete som jag gjort under dom 3 dagarna. Kommer gå bra :). Sen har jag SOMMARLOV!!! Men hmm, sommarlovet börjar med en 70h timmars vecka.. Shit.. Hur ska jag palla det? Tur att det är första veckan då man är ny och tycker jobbet är roligt.
Har ju underbara A i mellansel, så jag får sova hos han dom dagarna det blir tufft med buss, tack gullet <3

Igår kom vi på att det är sista onsdagen för utgång med Corre och Sanna. Så vi köpte några cider och förfestade hos mig. Sen blev det olles. När vi kom dit var det bara studenter. Shit tänkte vi, är det en studentskiva? Men vi frågade dj:n och det var en vanlig onsdag. Bara att dom tar studenten på fredag så alla kör väl sista dagarna. Det var mkt folk, och vi hade trevligt.


Jag ska fortsätta skriva lite nu.

Ha en bra torsdag

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0