Avslutningsfest och mys

GRATTIS MIN LILLEBROR TEODOR SOM FYLLER ÅR IDAG! GRATTIS KUSINEN RASMUS SOM FYLLER ÅR IDAG!!! Snart syns vi :D


God morgon :)

Hur står det till i värmen?

Jag har precis klivit upp för att göra mig iordning för en dag på KTC. Har HLR idag. 13-17. Ser inte framimot det. Men det är ju något som måste göras, så jag ska strax sätta mig och läsa på lite inför examinationen och tentan.

Jag har haft en underbar helg. I fredags så var jag och Linda på Olles. Trevligt med mkt folk och bra sällskap.
I lördags var det solning och avslutningsfest som gällde. Stung hade fixat med mat och lekar. Vi spelade kubb och drack öl/cider/vin mm. Riktigt bra kväll, lärde känna nytt folk och Timon umgicks med alla. Han var inte enbart med mig utan sprang runt till kubben och brännbollen.
Blev sen hämtad av Corre som körde hem mig för att göra mig iordning inför Harrys. Vi gick dit och dansade ett par timmar. Riktigt varmt och skönt ute på kvällen. Blev sen en sväng till max och åt orginalmål. Sen hem för att sova någon timme innan jag for i värmen till T's stuga. Solade, badade (11grader!!) åt lunch och hade mysigt:) Sen middag hos faster och farbror och kusinerna. Grillade kött med pommes.

Har hunnit med väldigt mkt i helgen, allt utom att plugga. Så det blir till att plugga för hela slanten dom här dagarna. Snart är det sommarlov.

Nu blir det frukost.

Kram på er i värmen, ha en bra måndag



Sandra och jag i värmen :D


Sverige!! ;)


Prinsen :D

Kommer fler bilder sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0