Kaffe på sängen

Hej!

Skönt att vara hemma, så mysigt. Mamma kom och väckte mig med underbart kaffe på sängen. Sötaste!



Det var så konstigt igår, satt på t-centralen i 3,5h och väntade på D. Ingen kom fram till varandras mobiler och ja, det gick inge bra. Vi letade efter varandra men inge framgång. Förlåt D att vi inte fick tag på varandra:(

Jadu, vad säger man.. Jag sitter nu hemma hos mamma och ska snart på promenad med familjen och hundarna i skogen. Precis gett mamma hennes morsdag present. Kom tårar från båda två, Älskar dig så mkt mamma!

Ikväll ska jag fira pappa. Släkten kommer, ska bli roligt:) Imorn ska jag jobba. Hela dagen. Men det ska bli lite roligt det med:)

Nu ska mamma massera mig

Ha en bra dag

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0