Correborre, min vän

God morgon!

Ute regnar det, men det gör inget. För min dag blir inomhus. Jag ska börja jobba imorn. Så jag fixar med saker, lagar matlådor, städar, plockar ihop grejer inför jobbet, tvätta. Min dag är full av saker hehe:) Ska kolla på ett par jeans oxå som jag kan jobba i.
A kommer förbi en stund oxå. Ska prata med honom en sak. Känns, hmm, inte så peppande. Men måste göras.

Nu har Corinne och Sanna flyttat. Många tårar rann för min kind igår. Jag kommer sakna Corinne så fruktansvärt mkt. Hon har varit så stöttande och verkligen brytt sig om mig under det här året. Jag har verkligen behövt henne. Sen har vi haft så jävla roligt ihop. Alla utgångar, alla middagar, fikat på stan. Mmm, du kommer vara saknad. Corinne och jag har känt varandra snart 9 år. 9 år!! Wow.. Det var några år där som vi inte umgicks. Tyvärr.. Men "hittat" tillbaka till varandra, och mkt starkare denna gång. Hon har bott i Övik i 2 år och pluggat till socionom, men nu är det dags för praktik hemma i Uppsala. Jag blir kvar 2år till.
Jag älskar dig Corre, du är bäst!


Jag och Corre

Corre

Sofie, jag, Corre


Gänget: Jessica, jag, Sofie och Corinne


Jag måste fortsätta städa nu. Tror att jag ska tvätta om en kvart, så :P

Ha en bra söndag

kram


Kommentarer
Postat av: Hanna

Här är vädret som för dig, det bara öser ner -.-'

Två himla år till, hur ska vi stå ut med det?

Jag lovar att komma upp så snart jag kan och får,

hoppas det blir snart. Om inte annat ska jag se till det.

Älskar dig // LillKusinen <3

2009-06-14 @ 16:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0