Känslan i magen

God dag!

Då sitter jag här med en kopp kaffe och kollar på skolboken. Dags att öppna den för dagen? Jo jag ska, snart!

Sitter med en orolig känsla i magen. Den kan inte försvinna, inte förrens jag har fått svar.
Frågan är vad fan jag håller på med. Jag hade inte planerat det här. Inte ett jävla dugg. Jag vill bara vara lycklig, kunna känna att livet är värt att leva. Nu sitter jag här med problem jag inte kan göra något åt.
Jag önska verkligen jag kunde se in i framtiden och se vart jag är om ett par månader. Sitter jag själv, hemma i Uppsala och inte ha nått att leva för? Eller sitter jag vid skolbänken och har en person i mitt liv som betyder så mkt för mig? Jag vill vara lycklig, känna det jag kände i lördags. Varför kan inte allt vara mkt lättare? Iallafall lite lättare!

Jag åker till Ayia Napa om ett par veckor. Ska bli skönt att komma ifrån och känna att jag kan ta det lugnt. Bara ta hand om mig själv och ha roligt. Corinne och jag kommer ha en grym vecka!

Nu får ni hålla tummarna att jag får det svar jag vill ha!

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0