Jour imorn, Uppsala fredag, CorreBorre nästa vecka:D

God natt mina kära vänner!

Jag tänkte lägga mig strax, har typ pluggat tills nu. Väntar på att D ska komma. Han skulle överraska mig hehe... hur mkt överraskningen det nu blir, haha vet ju när krogen stänger :P.
Har pluggat Anatomi och fysiologi, skit roligt faktiskt. Lärt mig mkt idag.
På fredag åker jag hem :D Åh, få träffa familjen igen! Åker med Kevin ner. Riktigt schysst av honom. Tack!
CorreBorre är ju fan i Finland, så henne får jag inte träffa, men hon kommer ju upp nästa vecka och bor hos mig :D

Jag jobbar jour imorn. Så det blir ett inlägg på förmiddagen sen blir det inget förrens jag är hemma i Uppsala. Jobbar 13-15. Alltså 13-22, 22-07, 07-15 imorn.

Tränade en sväng idag oxå. Gick ganska segt efter halsflussen. Men jag kommer igen snart ;)


God natt!!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0