Halsfluss :(

Hej!

Ja då kände jag min kropp rätt. Har en kraftig halsfluss och går nu på kåvepenin. Jag vaknade imorse efter en jobbig natt med mardrömmar och jag kommer ihåg att i morse väckte jag mig själv genom att skrika.. Febern tar ut sin rätt.
Jag har varit hos läkaren och hon behövde inte ens göra ett halstest. Hon såg direkt på min hals hur svullen den va. Hon kollade i halsen och såg allt som tydde på halsfluss. Hon skrev ut recept och nu sitter jag här med penicillin. Har sovit någon timme nu innan Markus ringde och väckte mig. Roligt att prata med honom igen.
Jag har faktiskt fått i mig lite mat nu. Så jag ska lägga mig och plugga en stund nu. Försöka lägga upp lite struktur över allt.

Vi hörs igen

Kram


Kommentarer
Postat av: Sofie Lindberg

Krya på dig!



Puss <3

2009-07-03 @ 17:21:04
URL: http://www.sofieilindberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0