Busigt nattbesök

Hej!

Ja så var det onsdag igen då. Idag har jag jobbat, 8-15. Gick bra men är så fruktansvärt trött. En viss busig person kom och hälsa på ett i natt hehe. Så det blev inte så många timmars sömn. Men det var det värt:) Fick skjuts till jobbet imorse oxå, skönt som fan.

Så nu sitter jag och dricker björnbärssmoothie och ska snart dra igång och träna. Har saknat träningen som fan nu när jag varit sjuk. Men jag måste komma igång igen nu, hitta glädjen jag kände innan jag blev sjuk.

Träffade Andreas en sväng idag oxå, körde mig till bussen. Kul att träffa honom igen, blir inte så mkt av med det nu för tiden.

Nej tillbaka till PB.

Ha en trevlig onsdag!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0