tvätt, plugg och köttbullar

Sitter i min ensamhet.. känner mig så ensam..
 
Nej jag driver:P, sitter och äter mat. Har precis tvättat 4 tvättar, skönt att få bort lite smuttstvätt. Ska tvätta en sväng till imorn oxå. 
 Idag fick jag ta det jag hade, köttbullar, pasta sås och pasta. Glutenfri pasta, usch det är inte lika gott, men magen mår bättre :P

Idag var föreläsningen riktigt intressant, fattar mkt faktist. Eller när jag sätter mig nu kommer jag säkert inte fatta nått hehe.
Imorn är det sportardag. Hmm jag måste plugga så det blir inge sport, eller träna ska jag ju göra.

Ont i hela kroppen, snälla säg att jag inte blir sjuk nu :(

ha en trevlig kväll

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0