TBC

Hej på er!

Tagit någon dag innan jag uppdaterat, sorry. Jag har haft fullt upp med videoinspelning till skolan. Allt gick bra tills vi skulle spela upp den idag. Fan.
Fick tillbaka tentorna idag. Klarade den inte så jag får ta den på omtentan den 28.
Tog spruta i förregår. TBC. Så nu har jag ont och feber. Rödsvullen och snart kommer väl varet.

Kicki och Linda sover, jag försökte oxå sova, men jag fryser så mkt så det går inte.
Ikväll blir det tvätta och bara ta det lugnt.
Se Ice Age med Kicki och Linda.

Har tinat upp kyckling så jag ska göra nått nytt med curry, ris och marinad.

Hmm jag bara babblar, inget riktigt att säga.. bilder från igår kommer.

Nu ska jag mysa med flickorna som vaknat

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0