Instängd från omvärlden

Godmorgon!

Somnade tre, är grymt trött. Har försovit mig. Skulle upp och tvätta, men pallade inte att gå upp. Idag ska jag fara till Vilhelmina. Ska sätta mig på bussen om två h. Orkar inte duscha. Tar det när jag kommer fram. Fan vad jag har gått in i någon jävla dvala. Min egna lilla värld. Mitt huvud gör så ont, med tre dagar med tårar så är kroppen helt slut.
Har fått uppgifter att göra för att jag inte var på seminariumet i måndags. Fan inte jag som ska göra den, det är ni som ska göra den åt mig. Haha lycka till, kommer ju få sätta mig ner och göra den i alla fall.
Sitter och dricker kaffe och varmakoppen. Min hand värker efter några slag i väggen, fan vad patetisk jag är.
Ska bli skönt att få lägga mig i dina armar och bara få känna närhet. Har stängt in mig i tre dagar nu. Träffat S och E lite då och då. Bra tjejer det där.

Jag har massa tidningar och en bra bok med mig, bussen tar 5h. Det är det värt. Hoppas jag.

Nu ska jag lägga in lite låtar på Ipoden.

Ha en trevlig dag mina kära vänner

Peace


"När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd"
Okänd


Sjukt bra låt, älskar texten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0