Du är så liten i mina ögon

Varför gick det så här? Vad hände? Ingenting betyder något längre...
Det gick åt helvete allt, allt! Mkt är så förstört. Det finns en tomhet som jag inte känt på länge. Det gör ont i mig.
Jag skulle aldrig sparka på någon som redan ligger. Men det gjorde du. Och du njuter av det. Njuter av att ha förstört så mkt. Det får dig att känna dig stor. Men du är mindre, du är så liten i mina ögon. Att du skulle vara min själsfrände är bara en stor jävla lögn. Det finns inga likheter mellan oss. Jag spottar inte på folk, jag sparkar inte på folk. Och absolut inte på dom jag älskar. Men vad är älska egentligen? Tydligen inget som betyder något.

Kommentarer
Postat av: julia

tell me??

2009-02-18 @ 13:34:03
URL: http://emmajulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0