En underbar sommarkväll <3

Hej!

Nu var det en månad sen jag skrev. Det har hänt mkt sen dess. Jag hade ju en underbar helg där med mitt firande och så.
På fredagen for jag, Croon och Nichlas till Uppsala. Den helgen var riktigt jävla underbar den med. Fredagen gick vi ut med Carro och min storebror Tom och kusinen Angelica och några till. Riktigt roligt. Sen blev det firande av mig på lördagen. Stor fest hos mamma med massa mys. Vi grillade, sjöng och spelade gitarr. Bästa sommarkvällen på länge.
Sen blev det rullsand på söndagen hela familjen och kusinerna. Jätte trevligt och mysigt det med.

På måndagen for jag och Corre till Cypern och Ayia Napa. Den veckan var riktigt rolig. Det var nästan för varmt bara. Berättar mer sen :)

Bilder från grillfesten:









Kommer snart ett inlägg om Ayia Napa

Kram

Kommentarer
Postat av: Gurra





2009-08-31 @ 20:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0