Hallucinationer

God morgon!

Hur står det till?

Jag mår bra, men tabletten från igår sitter fortfarande i. Tog en tablett igår som jag råkade blanda med en annan, eller råkade och råkade.. Men jag blev iallafall helt borta, sluddrade när jag pratade och fick hallucinationer. Skit läskigt. Men skönt att få försvinna bort ett tag.

Allt det här är inte lätt. Ingen förstår hur jag kan fortfarande vara stark. Inte jag heller. Men det här ska fixa sig. Jag ska klara det här. Punkt slut!

Håller på och lägga in bilderna från påsken nu. Så det kommer ett inlägg snart om det:)

Ha en bra dag

Nu blir det promenad med tjejerna och sen skolan för seminarium

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0