Första dagen på praktiken

God morgon!

Vaknade förkyld men på bra humör för det! Solen skiner och den värmer. Tog mitt morgonkaffe i solen på min balkong.(Ja jag tycker jag har en balkong! haha). Idag är det första dagen på praktiken! Ska vara på sjukhuset, avdelning 3, Ortopeden. Ska bli sjukt spännande. Äntligen få komma in i sjukhusmiljö och känna att det är ens framtid. Börjar klockan 13:00. Så frågan är, vad gör jag uppe nu? Ja du, Timon väckte mig, ville ut. Så det var bara att klippa upp. Har ju nu druckit mitt kaffe. Så det blir lite frukost och skrivning av papper till praktiken nu. Sen en långpromenad med joggning för mig och lillprinsen.

Jag hoppas ni alla får en bra Måndag


Puss

Att du finns i mitt liv, betyder extremt mkt för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0