Hur lever jag?

God dag!

Hur står det till?

Själv mår jag okej. Jag är lite less på allt just nu känner jag. Går väl över snart.
Kicki sov över inatt och vi kollade på Glitter med Mariah Carey och på Anastasia. Båda är bra tyckr jag.
Jag tänkte sätta in lite bilder på bloggen från min lägenhet tänkte jag. Innan städning och efter städning. För jag kan faktist ha fint, ett tag. :P
Igår vann Brynäs med 5-1 mot Skellefteå. Så skönt att se dom ligga etta. Stolt över mitt älskade lag.
Mitt liv just nu är väldigt olikt det liv jag levde för ett halv år sen.
För ett halv år sen satt jag med lägenhet, fästman och jobb. Idag sitter jag med studentlägenhet, singel och skola.
Jag lever ett roligare liv nu, men mkt mer otryggt. Mitt liv nu är fullt av överraskningar. Både dåliga och bra. Men mest bra skulle jag säga.

Jag håller på och tvättar, så jag ska springa ner nu och kolla tvätten

skriver mer sen

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0