Fick låna datorn

Tjena!

Fick låna datorn av Kicki ett tag. Har pluggat lite och pratat med praktiken idag. Berättade som det var med allt som hänt på praktiken och sjuksköterskerna förstod min situation ganska bra faktist. Men inte kunde dom ge mig ett betyg(?) så jag har inte fått reda på om jag är godkänd eller inte..
Dom skulle prata med min lärare om min frånvaro, och se om jag skule få jobba in det. Kommer säkert få göra det.
Men jag hade tydligen gjort bra arbeten som jag lämnade in.

Ska strax se en film med Kicki. Men jag borde plugga. Men huvudet vill inte ta in så mkt mer just nu.
Man känner sig naken utan dator. Jag är verkligen beroende av den.

Ska försöka rensa mina tankar nu när jag far till Uppsala. Måste reda ut lite saker som mitt hjärta och hjärna inte är överens om.

På lördag blir det hockey. ÄNTLIGEN SKA JAG FÅ SE MITT BRYNÄS IGEN!! Hockeyfesten är det oxå :D så vi valde rätt helg att fara hem till Uppsala på.

Nu väntar Kicki

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0