En Bästa vän




Den här flickan är en väldigt, väldigt speciell vän. Hon finns där när man mest behöver henne. Hon är någons själsfrände. Är hon min själsfrände? Ja jag tror ärligt det. Hon är som jag. Vi klickade direkt. Att hon är klokare och jag tokigare gör inte saken värre. Hon är en smart, vacker och ärlig person. Hon kommer gå långt i sitt liv. Hon kommer bli den bästa sjuksköterskan ever. Sjunger som en gudinna. Ler som en ny utslagen blomma. Skrattar hon så att hon slår huvudet i golvet. Vad mer kan man begära?

En vän som hon, borde alla ha

Jag är lyckligt lottad

Jag älskar Dig vännen

I alla väder (till och med utan kläder:o)

Den här är till dig Kicki


Kommentarer
Postat av: K

Jag älskar dig gumman! Du & jag mot världen <3

2008-10-03 @ 03:03:43
URL: http://emmakristinaeckre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0