BRYNÄS!!!

Go kväll!

Måste ju börja med en sak:

BRYNÄS!!! TJALALALALALA!!! BRYNÄS!!! TJALALALALALA!!


Tack. Idag har jag haft kvällspraktik. Jag har följt med en Ssk till olika boenden, hon har gett morfin och kollat till en magsjuk. Hände inte så mkt faktist. Men det var intressant. Dom för journaler på det sätt jag gått utbildning på, så det var ju roligt. Tränade på att ta blodtryck också.
Imorn kommer Kim. Ska bli roligt att lära känna honom mer. Han är en väldigt fin person. Lyssnar när jag mår dåligt. Bygger upp mitt självförtroende.

Imorn blir det Umeå. Ska på föreläsning och sen kolla jacka åt Kicki. Hon behöver verkligen en. En hon kan ta sig i kragen på. 

Usch va tråkigt, jag har inget att skriva.  
Imorn blir det fest hos mig. Hoppas några kommer, blir väl utgång efter tror jag.

Ska städa nu

Puss

Kommentarer
Postat av: Sofie

Uhh jag förstår :D <3?

Ja jag vet inte, har sjukt mycke med skolan, vi läser ju bara 7,5hp kursen nu i so-blocket så allt är på en gång :S Har ni mkt då?

Nu har jag länkat dig :D

Pyss

2008-10-02 @ 23:51:44
URL: http://www.sofieilindberg87.blogspot.com
Postat av: Kim

Ska bli kul att få umgås med dig i helgen :) !längtar!... Du är så underbar....



Hoppas föreläsningen går bra i morgon/idag...



Kram

2008-10-03 @ 01:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0