x2

Hej!

Alltså, fan, haha jag hade tofflorna på mig, gick ut, sprang in halkade slog i huvudet i golvet.. Gick ut kom in igen, skulle ta av mig tofflorna, HALKAR IGEN! slog huvudet i golvet, IGEN. Haha vilken jävla otur jag har. Haha

Igår blev det film kväll. 2 filmer, ingen av dom var bra. Det blev Kicki, jag, C, Tobias och Linda. Med Timon och Kila oxå.
 
Idag blir det plugg och sen middag hos Kicki. C åker hem vid halv fem. :( Men imorrn kommer PAPPA:D:D:D:D:D:D Längtar sååååå mkt efter honom!!!

Idag är det första advent. Någon som märkt det? Jag hoppas jag blir bjuden till faster och farbror på lite fika.

Nästa helg blir det julbord:) jag ÄLSKAR julbord


Puss

Kommentarer
Postat av: Alke

ont och slå huvudet=(

2008-11-30 @ 14:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0