Älskar er<3

Hej på er!

Ny dag, nya tag? brukar det inte vara så. Jag mår som jag förtjänar idag.

Igår när jag var som mest ledsen så kom mina älskade vänner Kicki och Linda och överraskade mig med min favorit film "mamma mia", mina favorit kakor, popcorn, ansiktsmask och mjölk till kakorna.
Dom är verkligen helt underbara, jag är så tacksam att jag har dom. Tack tjejer. Ni gör mitt liv lättare<3



Allt fixat och klart<3

Idag har vi pluggat. Ska strax dra och träna, sen mer plugg.

I helgen kommer Lindas lillebror Micke :D så glad att äntligen få träffa denna trevliga prick. Jag tror helgen blir underbar.

Puss

Kommentarer
Postat av: Alke

Det blir KUNG till helgen:D

2008-11-18 @ 19:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0