Snart!! Längtar!!

Hej Hej!

Hur står det till med Dig?

Jag mår bra, trött som fan bara. Inte sovit mkt i natt. Och upp tidigt imorse för att ta bussen hem till Övik. Bussen gick 6:00 och var framme 11:45. Söta Linda kom och mötte mig, hade med sig min Timon och hennes Kila.
Hade verkligen saknat min lilla älskling.

Imorrn blir det en sista kväll med The Team på ett tag. Ska bli mysigt. Tänkte kanske laga sushi och dricka lite.

Ikväll blir det ta det lugnt och njuta lite.

ÅH SNART ÄR DET FREDAG!!!

Puss

Snart syns vi igen min älskade familj!

Jag bjuder på en bild oxå




Kommentarer
Postat av: Alke

hoppas du får det skoj hemma gumman<3

2008-12-16 @ 19:13:51
URL: http://alkebalke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0