Osten och Pickolon

God morgon allihopa

Idag skiner solen över ett snöigt Örnsköldsvik.
Nej men jag hade gärna velat att det var så. Finns typ inge snö, MEN solen skiner :D
Har varit och ätit frukost med mina kära vänner Osten och Pickolon(?). Trevligt trevligt. Nu är det dags för att plugga, hela dagen blir det plugg förutom träning och solning.

Osten, Jag och Pickolon

Har bestämt mig angående nyår nu. Det blir Uppsala med mina kära vänner Corinne, Jessica och Sofie. C följer oxå med:D
Det ska bli kul att festa hela gänget igen. Saknar er verkligen.


Så snart åker jag hem till Uppsala igen. Ska flyga ner den 19 dec, min vovve Timon ska med förstås. Flyga för första gången. Ska bli spännande. Kul och se hur mkt han kommer ihåg av Uppsala. Tog ju ett dygn innan han fattat att pappa var pappa, när han var upp.


Nu blir det plugg för hela slanten

PUSS

Christoffer<3 Jag saknar dig som fan

Kommentarer
Postat av: Sofie Lindberg

Vilken tid är du i stan då rå?

2008-12-09 @ 12:03:23
URL: http://www.sofieilindberg87.blogspot.com
Postat av: Alke

hoppas du får det skoj<3 kommer typ inte få träffa dig på as länge=(

2008-12-09 @ 15:44:27
URL: http://alkebalke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0