Jag vill känna att jag levt mitt liv



Det är nu som livet är mitt
 Jag har fått en stund här på jorden
 Och min längtan har fört mig hit
 Det jag saknat och det jag fått
 Det är ändå vägen jag valt
 Min förtröstan långt bort om orden
 Som har visat en liten bit
 Av den himmel jag aldrig nått
 Jag vill känna att jag lever
 All den tid jag har ska jag leva som jag vill
 Jag vill känna att jag lever
 Veta att jag räcker till
 Jag har aldrig glömt vem jag var
 Jag har bara låtit det sova
 Kanske hade jag inget val
 Bara viljan att finnas kvar
 Jag vill leva lycklig
 För att jag är jag
 Kunna vara stark och fri
 Se hur natten går mot dag
 Jag är här
 Och mitt liv är bara mitt
 Och den himmel jag trodde fanns
 Ska jag hitta där nånstans
 Jag vill känna att jag levt mitt liv

Kommentarer
Postat av: Alke

jag vill hjälpa dig känna<3

2008-12-01 @ 01:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0