Jag är tillbaks

Hej!

Jag är tillbaka! Jag har hittat mig själv!  Den här känslan har jag saknat så länge nu. Men jag känner att nu mår jag bra. Mina problem finns kvar men jag kan ta dom. Skolan känns bättre än någonsin. Jag känner att jag lever.
Jag mår så bra!

Jag sitter i skolan nu och känner mig glad efter en lyckad skol dag. Jag sov ordentligt inatt och det behövdes. Jag känner mig pigg. Jag känner mig älskad.

Jag ska strax gå hem och plugga lite, sen blir det mat hos mina kusiner. Ska träna idag, första gången på länge. Men det ska bli skönt.

Jag hade tänkt skriva en lång text, men det blev ganska kort.

Alla ni som mår dåligt där ute, det kommer en tid där allt vänder
Jag önskar att ni får känna den känslan jag känt idag. Eller känner snarare.

Ge kärlek till varandra. Älska varandra

Puss från mig

Kommentarer
Postat av: Alke

bra att du mår bra<3 puss!

2008-12-03 @ 16:32:54
Postat av: Lina

hoppas du inte försvinner igen bara ;) har saknat dig

2008-12-03 @ 19:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0