Hemma igen!!

Hej bloggen! Nu sitter jag i Uppsala. Skönt som tusan är det. Äntligen är jag hemma igen. Att flyga gick sådär. Blev krångel med Timon. Men det löste sig tillsist.
Så nu ligger jag i dubbel sängen hemma hos pappa och bloggar. Kanske ska video blogga, hmm. Nja det får nog bli någon annan dag.
Har ätit god mat och druckit lite rödvin. Mys! Såg någon film på 5:an också. Den var ganska rolig.
Imorn blir det förhoppningsvis träff med Pudeln.
Sen blir det middag hos mina kusiner. Hanna, min kusin fyller 13 imorn. Så det blir mys med mammas familj imorn:D
 Är det dags att sov? Jag tro de.

God natt

Puss

Kommentarer
Postat av: Alke

natti<3

2008-12-20 @ 01:21:57
URL: http://alkebalke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0