C

Då var man hemma igen. Kom hem till en kall lägenhet. Stängde tydligen av värmen när jag åkte i fredags. Men det brukar gå fort i en så liten lägenhet, så snart är det för varmt igen. Att dte ska vara så svårt att hitta rätt temp.

Jag har haft en underbar helg med C. Han är verkligen en så fin kille, jag är så glad att jag har honom. Han har hjälpt mig så mkt genom min svåra "tid" nu. Tack <3 Tack för att du höll ut. Kärlek till dig <3

Ska man ta och gå och lägga sig nu?!

Tack Linda för hjälpen med disken<3 TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK!! Du är bäst  Kärlek till dig med!!!

Puss


Kommentarer
Postat av: Alke

sov gott

2008-12-08 @ 02:09:38
URL: http://alkebalke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0