2 September 2011

God morgon!

Imorse blev det en tidig morgon efter att ha somnat 21 på soffan igår kväll. Det är inte så ofta jag skriver nu för tiden och vet inte ärligt om det kommer bli någon skillnad på det heller. Jag önska jag var lika aktiv i mitt skrivande som första året här i Övik.

Men, om tre dagar börjar jag mitt sista år på sjuksköterskeprogrammet och det känns underbart. Ska bli så roligt att börja skolan igen pluss att det känns bra att det äntligen börjar närma sig slutet på utbildningen.

Iallafall, igår hälsade jag på CorreBorre uppe i Umeå, så roligt att träffa henne igen. Min underbara vän!! Inte en enda dag på hela sommaren har vi varit lediga samtidigt så vi fick ta vara på dom få timmar vi kunde få ihop igår. Så mycket snack och skratt blev det. Och hundarna tyckte att det var så roligt att träffas igen. Lilla kärleksparet!

Det mest underbara i sommar var veckan i Sicilien. Första riktiga semestern med älsklingen, första utomlandsresan med mamma sen jag var väldigt liten + första utomlandsresan med Stepp och lillbrorsan. Vi hade så sjukt roligt den veckan och jag bara längtar tillbaka! Sicilien var verkligen en underbar ö att fara till. Grymt god mat och underbart väder.

Så lite bilder från Sicilien




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0