Man lär sig..

För ett par veckor sedan insåg jag en sak som jag önskar jag insett för länge sen. Och med det så har en väldigt stor sten fallit från mina axlar. Det finns personer som flyger in i ens liv men flyger lika snabbt därifrån, medans vissa är här för att stanna. Jag har så sjukt fina personer i mitt liv som jag VET är här för att stanna.

Jag har mina vänner från Uppsala som jag alltid kommer vara vänner med och som jag älskar av hela mitt hjärta. Men det har också kommit nya vänner i mitt liv som jag älskar att ha runt omkring mig!! Det är en gåva att få personer i ens liv som är här för att stanna.

Jag vill bara tacka alla er som finns där, inte går bakom ryggen och som är så otroligt fina vänner. Jag är så tacksam för att jag tog steget och vågade flytta ifrån helvetet och komma till Övik. Under de tre åren som jag har bott här har jag fått vänner för livet!


Sofie och Rebecka, TACK! <3

Föralltid min lilla Linda <3

Mitt hjärta <3

Mina underbara Uppsala flickor <3 FOREVER!

Underbart fina Jessica <3

Grymma, underbara Emelie <3

Tyvärr så hade jag inga fler bilder, men ni vet vilka ni är <3

Kommentarer
Postat av: Rebecka Johansson

Tack själv vännen, right back at ya! <3

2011-10-04 @ 05:16:14
URL: http://rebeckajohansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0