3 månader sen sist

Hej!


Det är snart 3 månader sen jag skrev senast. Jag har inte haft så mycket att skriva och jag ahr inte haft någon lust. Men nu är jag tillbaka :)

Jag sitter med en kopp kaffe och tänkte att jag skulle blogga lite. Jag ska strax iväg på en lång promenad med Linda och hundarna uppe på skyttis. Sen blir det plugga till tentorna som är den 3 juni. Anatomi och vård 1an. Jag har fortfarande inte klarat anatomi tentan, jag var 10 poäng ifrån förra gången. Och jag SKA klara den den här gången.

Jag och Daniel har haft en mys-helg och bara varit hemma. Igår spelade vi kubb med gänget och tjejerna förlorade varje gång. Jag var inte på bra humör sen haha.
Men annars har det bara varit vi hela helgen. I fredags grillade vi och det blev så sjukt gott! Daniel är kung på att grilla.

Nu när jag är igång med bloggandet igen ska jag försöka skriva oftare.

Nu måste jag göra mig iordning för promenaden.

Ha en trevlig söndag

Kram M


Linda och jag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0