Tillbaks :)

Hej på er!

Länge sen jag bloggade nu. Har haft lite fullt upp hehe.

Nu har vi äntligen flyttat ihop, har bott ihop över en månad nu. Känns så jävla bra, Daniel är en sjukt underbar sambo och pojkvän. Vi har varit i Uppsala och firat jul (eller bara jag) sen kom han ner och vi firade nyår med min älskade familj. Hade ett underbart lov.

Har precis skrivit Anatomi och fysiologi tenta, gick ganska bra men tror nog det blir omtenta tyvärr. Det var grymt stor. Så på lördag har jag vetenskaplig teori och metod tenta. Den kommer gå bra :)

Lägenheten ser förjävlig ut just nu, så nu tvättar jag, städar och ska fixa fint tills älsklingen kommer hem från jobbet.
<3

Längtar hem redan, längtar att få mysa med min mamma och min familj. Så vi ska försöka ta oss hem nån dag till Uppsala :)

Nu ska jag äta färdigt och sen tvätta färdigt :)


Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0