Uppdatera lite

Hej!

Ledsen att jag inte skrivit på länge. Men jag har fullt upp med att vara kär och lycklig hehe. Jag är tillbaka i Luleå, har det så jävla bra. Jag känner att jag vill stanna, jag vill ha det så här. Men det kommer kanske?
Jag åkte upp för en vecka sen drygt. Vi har varit på bio och sett "Flickan som lekte med elden" Skit bra film tycker vi båda. Sen blev det invit och drack rödvin och åt tapas. Båda provade på ostron för första gången. Det var, hmm, sådär. Tror inte man ska tugga haha. Smakade lixom hav, inge mer.

Jag är inte alls lika aktiv i bloggen nu när jag är med D. Finns lixom viktigare saker nu. Vi har idag varit tillsammans i 3 veckor. 3 underbara veckor! Och fler ska det bli. Jag har varit kär i 4 månader nu och det känns bara starkare för varje dag som går. Trodde inte att man kunde hitta en så underbar kille på Olearys i Övik haha. Eller det var han som hittade mig haha.

Jag går ju inte i skolan just nu. Börjar i November. Längtar faktiskt, det ska bli skönt att börja få lite rutiner på saker igen. Inte för att jag vill här ifrån. Absolut inte. Men jag vill börja umgås med vänner och klasskompisarna ordentligt. Kommer börja med vetenskaplig teori och metod, inte så efterlängtat. Men jag kan det mesta redan.

Vid det här laget förra året så satt jag helt galen i Idol, mest Robin Bengtsson haha. I år har jag ingen speciell favorit, diggar många av dom. Tråkigt att Rasmus inte gick vidare dock. Otroligt bra sångare tycker jag.

På torsdag åker jag och D (timpan oxå förstås) till Övik. Pappa och Nina kommer upp på fredagen, fira min kusin Mange på lördagen.

Jag och Daniel åker till Uppsala den 23 oktober, ska bli skönt att komma hem och träffa alla igen. Saknar min familj väldigt mkt.

Nu har jag skrivit ett ganska långt inlägg och uppdaterat er om vad som händer ;P

Ni får ha en bra tisdag och håll tummarna för Brynäs ikväll ;)

Kramar Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0