Snart är det Vi <3

Hej!

Nu är jag tillbaka! Ledsen att bloggandet legat på hyllan ett tag. Jag har inte mått det bästa. Men nu börjar jag komma på fötter igen.

Jag har börjat i skolan igen, började för en vecka sen och det känns riktigt bra. Trivs bra med klassen och jag har lärt känna underbara människor. Det går ganska lätt i skolan nu eftersom jag redan läst kurserna. Så det går ganska bra att förstå allt :)

Så om nån timme kommer Hanna och Malin och vi ska gå igenom artikelgranskningen och se att allt är okej innan seminariet idag. Så det blir kaffe och sen lunch hos mig innan skolan :)

Om ett par veckor blir jag sambo igen. Daniel sluta skolan den sista november. Sen flyttar han ner så fort han kan. Jag är så lycklig, sjukt lycklig. Jag kommer få en helt underbar sambo och jag kommer inte behöva säga hejdå varje söndag. Är trött på alla hejdå och tårar som kommer varje helg. Saknaden i veckorna, ensamheten när man ska gå och lägga sig utan den personen man älskar mest. 
Men..  
Snart är det Vi <3


Allting är på väg att bli bra, snart är jag hel igen. Inga problem med pengar, ingen saknad, det kommer bli så bra!

Nu ska jag hoppa in i duschen och städa lite innan tjejerna kommer

Ha en bra tisdag allihopa :)

Kram M


Underbara Madde och jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0