Tentor

Hej på er!

Har kommit hem nu från två tentor. Ena gick skit bra, andra mindre bra. Men Jag tror det löser sig:) Har tentat läkemedelsberäkningen och farmakologi.
Ska göra mig iordning strax och få i mig lite mat innan praktiken. Ska bli ganska roligt. Är så sjukt trött så vi får se hur det går.
Kom hem vid 3 i natt efter en grymt lyckad kväll på Olles. Jag var nykter men det gjorde inget. Snarare tvärt om. Dansade så gott som hela tiden. Skit bra mysig, underbara vänner och mkt folk.

Jag ser en ljusning i allt, men vågar inte riktigt tro på det än. Jag ska kolla igenom mina svar från läkemedelsberäkningen och se om jag räknat fel på något.

Nu blir det lite lunch och en kaffe

Ha en trevlig lördag

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0