Alla sagor har sitt slut

Hej!

Jag känner idag att jag kan skriva ett inlägg.

Mitt liv har tagit en vändning jag inte trodde skulle komma. Det är slut med C och jag mår inte så bra av det. Jag saknar honom så sjukt mkt, alla stunder som var så underbara. Men det var så här det skulle slut, alla sagor har ett slut, även om slutet på denna saga slutade på ett sätt jag inte hade förväntat mig. Jag kommer alltid ha en plats för dig C i mitt hjärta som ingen annan kommer kunna ta ifrån dig. Jag önskar dig all lycka med allt. Du förtjänar att vara lycklig, synd att jag inte kunde göra det. <3

Jag har precis kommit hem från en examination i skolan, godkänd så det känns väldigt bra. Nu ska jag diska min jävla disk och ta tag i allt som måste göras för att jag ska kunna sova gott i natt och njuta av filmkvällen.
Blir en promenad med Corre ikväll också, skönt att komma ut.

Jag är så sjukt glad för alla nya underbara människor som kommit in i mitt liv på väldigt kort tid. Ni förgyller mina dagar.

Nej disken väntar

Ha en bra onsdag allihopa

Kramar Malin 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0