Allt vi har haft

God morgon!

Solen skiner idag med :) Mysigt. Men det är kallare idag känns det som.
Idag ska vi få reda på vilka praktikplatser vi får. Spännande att se vilken avdelning man ska vara på.
Imorn är det tenta som gäller. Så jag ska sitta och räkna och räkna idag. Jag ska ta tentan imorn. Så är det bara!

Jag har nästan gett upp nu. Jag vill inte vara här längre. Det enda jag gör är pluggar och går till skolan. Äter och sen går och lägger mig. Det är tur att jag har min pojkvän som jag umgås med på helgerna. Men denna helg blir det bara plugg som gäller. Jag ska klara tentorna på onsdag oxå.
Är det värt att flytta hem igen? Det känns som jag skulle ta flera steg tillbaka och börja om från början igen då. Vill jag det?
Jag älskar min lägenhet och älskar Örnsköldsvik. Mina släktingar här uppe är underbara.

Idag är jag hundvakt åt Tyra. Hon och Timon är så söta ihop. Dom passar jätte bra ihop. Skulle bli väldigt fina valpar ;)

Inatt fick jag chansen att säga hur jag känner. Jag saknar dig så det gör ont. Jag vill att du ska sitta i min soffa och dricka en kopp te med mig. Berätta för mig hur du mår och vad som händer i ditt liv. Prata skola, sex och framtidsplaner.

Nu ska jag duscha och sen plugga

Ha en bra vårdag

Kram


Kom ihåg

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv. jaa :) menb har du gjort idag då?

2009-03-19 @ 14:55:06
URL: http://lindblommalin.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv. okej, jag har varit i skolan och pluggat lite :) men händer mer idag då?

2009-03-19 @ 16:36:57
URL: http://lindblommalin.blogg.se/
Postat av: ronja

fin blogg! :)

2009-03-19 @ 18:59:55
URL: http://septembre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0