Valet 2009

Hej!

Ja då har jag jobbat 2h med valet nu, ledig 2h, jobbar 4h till ledig två.. Sen är det rösträkning som gäller. Det blir inte många röster som ska räknas. Hemma vid halv elva senast. I vanliga valet är vi inte hemma förrens 23-23:30.

Imorn åker jag tillbaka till norrland igen. Känns bra faktiskt, ska bli kul att börja jobba. Tjäna lite pengar. Corre flyttar hema nästa vecka. Efter två år i Övik. Hon har varit en klippa det här året. Alltid funnits där, alltid lyssnat och gett råd. Kommer sakna henne så sjukt mkt. Hon är min Ängel<3 Älskar dig gumman<3 Världens bästa vän!

Nu blir det att vila lite innan jag ska fara igen

Ha en bra dag och glöm inte rösta haha ;P

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0