Uppsala:D

Hej!

Äntligen är jag hemma i Uppsala igen. Så skönt att få vara med familjen. Träffa vänner också:) Flög ner vid 17:50.  Jag ska till sthlm en vända imorn, ska bli mysigt, skansen, stan och bara ta det lugnt.
Sen blir det middag med familjen på kvällen. Visa upp min nya frisyr ;P
Lördag ska vi fira pappa och sen ut kanske. Söndag, jobba hela dagen och sen sova, hem igen till övik på måndag.

Jag vet inte riktigt hur sommaren kommer bli. Känns lixom ja.. jobba hela sommaren, är singel, bor i övik.. ja.. konstigt känns det.

Ligger inne i gästrummet och försöker hålla mig vaken. Ska se NHL finalen sen. Men är sjukt trött.

Nej jag ska ta en macka och sen sova

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0