Jobb, jobb, plugg och träning :)

Hej!

Nu var det ett tag sen jag skrev. Jag har ju börjat jobba och har inte haft tillgång till internet så mkt. Fick ihop 84h timmar förra veckan. Är ganska rastlös nu ska jag säga, när man bara är hemma. Jag är ledig i 3 dagar nu. Sen blir det jobba en dag, sen ledig igen. Men jag vill jobba mer. Men jag måste plugga oxå. Måste komma in i tvåan. jag vet inte vad jag gör annars.

På jobbet är det underbart, jag trivs så bra med jobbarkompisarna och dom som bor där. Vi spelar spel, ser film, sitter ute, lagar mat och bara finns där. Jag har sovande jour mellan 22-06, men somnar aldrig då. Helgerna är mysiga att jobba, lagar god mat och bara umgås.
Ni som missat så jobbar jag på ett serviceboende för psykisksjuka. Ska jobba där tills den 7aug. Kunde inte blivit bättre sommar.
Att ha Linda här i sommar är så underbart, hon är en bra vän hon. Vi har så jävla roligt ihop. Hon är gulligast. Ikväll ska vi träna två pass, IGEN, hehe. Blir nog en runda i spåret också. Gumman, Love ya! <3

Linda och jag



Nej om jag ska ta och plugga lite, försöka få i mig lite mat. Kaffet räcker ju inte hehe.

Kram på er! Ha en bra dag i solen


Kommentarer
Postat av: Sofie Lindberg

Komma in i tvåan? Hur menar du nu?

2009-06-23 @ 20:15:09
URL: http://www.sofieilindberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0